dijous, 15 de gener del 2009

Sopar mensual, Divendres 16

Informar-vos que aquest Divendres 16 farem el supa d'equip que feiem cada més i que per culpa del nadal ens l'hem saltat. Encara hem de decidir a on el farem, per tant, tothom que visiti la web que s'apunti i dongui una idea (qui la tingui).

En vistes de l'entranament d'ahir està clar que hem de fer més equip, tornar-nos a posar les piles i seguir treballant com ho feiem abans del Nadal. Per aixó estaria molt bé que tothom que pogues, encara que estigues lesionat, vingués a sopar o passes a fer la copa més tard ja que hem de parlarde questions importants del club.

Vinga Teixons, fins divendres i anims!

PD: Per apuntar-se el supa recordo: clicar on posa comentarios, escriure el text que voleu posar, firmar-lo, i posar anonimo.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo vindre.

Baldó

Anònim ha dit...

jo també

Ortiga

Anònim ha dit...

ja podeu comptar amb mi

Erik

Anònim ha dit...

Jo no crec que vingui, si vinc vindré tard.

Divendres tothom a entrenu eh mal parits, que dimecres eren molt pocs!

Anònim ha dit...

yo anire al entreno a sopa no puc ,,salud fins dema.el xino

Anònim ha dit...

jo viiink


the king

Anònim ha dit...

jo tb vinc! pero on es fa al final??

membrillu