dimarts, 20 de gener del 2009

Dissabte dia 24: Quimics RC "B" - Garrotxa RC

Després de un més sense jugar, tornem a la competició.
Com ja sabeu aquest dissabte dia 24 juguem contra els Químics RC al seu camp, el primer partit de la segona volta, tot hi que a l’anada varem fer un bon partit hem de donar-ho tot aquest dies perquè aquest no serà un partit gens fàcil, portem temps sense jugar, és un partit a camp de fora, falta de gent etc.

Depèn de qui siguem agafarem autocar o no, ja que per agafar autocar per 12 persones no val la gaire la pena, per tant tothom que vingui a jugar que s’apunti aquí a la web (o digui alguna cosa al dimecres a entrenament) i que digui si vindrà o no amb autocar. L’hora del partit encara està per confirmar, en principi és a les 6 de la tarda. Abans de nosaltres juga el GEiEG allà mateix, estaria molt bé marxar una mica abans i veure el seu partit.

Vinga Teixons, ànims i a donar-ho tot!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vindré a jugar i molt millor si agafem autocar i qui no pugui jugar que vingui igualment.

erik

Anònim ha dit...

jo també vinc, a jugar i amb autocar

Ortiga

Anònim ha dit...

uuuh! ortiga avui l'erik ta passat a davant, sempre ets el primer jaja!

Jo vinc també i amb autocar!

Creus

Anònim ha dit...

ia, fill de puta l'eric...

Anònim ha dit...

Jo us vindré a veure. Amb autocar.

Little

Anònim ha dit...

jo tb vinc i a lautocar tb.

membrillo

Anònim ha dit...

jo tb vindre dons vaaa
J.

Anònim ha dit...

Jo en principi vinc pero no amb l'autocar q tinc un dinar familiar i vindria despres de dinar.

Pirro

Anònim ha dit...

el xino tambe va pero anira amb tricicle, tan me fa ,si hia gent per ana en bus mijo i si no dos pedres.salud i purteo el botikin .

Anònim ha dit...

a quina hora vaigariem ?perque aixo es un altre teme,ke er xino curra fins les 2 heee??ja direu alguna cose vinga a cascarla.

Anònim ha dit...

jo tambe vinc, a jugar