dimarts, 5 de maig del 2009

Divendres entreno amb l'Eric Delherbe i Dissabte partit contra el BUC

Hola Teixons!

Us informo que aquest dissabte dia 9 a les 17:00 juguem contra al B.U.C. a casa, és important que tothom sigui al camp a les 15:45 amb puntualitat per poder fer un bon escalfament. El BUC és un equip molt fort, amb un equip a categories de nivell nacional i un dels aspirants al títol d’aquesta lliga. Així doncs ens hem d’esforçar el màxim per fer un bon paper.

També dir-vos que aquest divendres dia 8 tornarà a venir l’Eric Delherbe per acabar-nos de donar les ultimes claus del rugbi a XIII. És molt important que tothom vingui a l’entreno, encara que estigueu lesionat o no pugueu jugar dissabte.

Vinga nois, PIT i COLLONS!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vindré tant al partit com a l'entrenament

Ortiga

Anònim ha dit...

Jo tambe tot i que tink el turmell de color lila, pero suposu que d'aqui al divendres ja haurà passat!!!

Baldó

Anònim ha dit...

em sap greu pero no podré venir al entreno. al partit per descomptat que vindré.

erik

Anònim ha dit...

en principi i si no passa cap desgracia, suposo q podré venir tant al partit com a l'entrenament que despres de tant de temps, ja n'hi ha ganes!

Pirro.

Anònim ha dit...

jo també vindre a l'entrenu, al partit tambéee grrrrrrrrrrrrrrrrr

Anònim ha dit...

va som-hi som-hi!!
jo divendres vindre a "entrenar" una mica i dissabte us vindré a veure.

A tope teixons
Little